PR-mérés

 

Cégünk a hagyományos és sokat vitatott kommunikációhatékonysági mérőszámok – AVE (reklámegyenérték),  ROI (megtérülés), SoV (Share of Voice) és Outcome (Hosszútávú hatékonyságvizsgálat) – helyett egy gyakorlatiasabb és közérthetőbb metodológiát fejlesztett ki. 

 

Heuresztikánk alapja, hogy egy PR aktivitás sikerességének két fő ismérve a kommunikáció elérése (REACH), azaz potenciálisan hány főt ért el az üzenet, valamint a kommunikáció által generált médiavisszhang hangvétele (POLARITÁS), azaz milyen tónusú (pozitív, negatív, semleges) médiavisszhangot váltott ki a médiapiaci szereplőkből (médiafogyasztók, tartalomelőállítók) az adott üzenet. 

 

Módszertanunk fontos részét képezi, hogy az absztrakt metrikák helyett vizualizációkkal teszük könnyebbé a megértést. A reach és polaritás-alapú kommunikációhatékonysági vizsgálatainkat időegyenesen, grafikonokon képezzük le.

 

Vissza