Cégünk a hagyományos és sokat vitatott kommunikációhatékonysági mérőszámok – AVE (reklámegyenérték), ROI (megtérülés), SoV (Share of Voice) és Outcome (Hosszútávú hatékonyságvizsgálat) – helyett egy gyakorlatiasabb és közérthetőbb metodológiát fejlesztett ki.
Heuresztikánk alapja, hogy egy PR aktivitás sikerességének két fő ismérve a kommunikáció elérése (REACH), azaz potenciálisan hány főt ért el az üzenet, valamint a kommunikáció által generált médiavisszhang hangvétele (POLARITÁS), azaz milyen tónusú (pozitív, negatív, semleges) médiavisszhangot váltott ki a médiapiaci szereplőkből (médiafogyasztók, tartalomelőállítók) az adott üzenet.
Módszertanunk fontos részét képezi, hogy az absztrakt metrikák helyett vizualizációkkal teszük könnyebbé a megértést. A reach és polaritás-alapú kommunikációhatékonysági vizsgálatainkat időegyenesen, grafikonokon képezzük le.